Tronuss - 2011-03-25 16:06:29

Poradnik napisany przez Hells666Fighter na forum LC, 11.08.10 12:30

Poradnik zawiera moje spostrzeżenia oraz kładzie nacisk na sposób używania skilli tak żeby działały na różnego rodzaju mobkach. Głównie chodzi o wodne więzienie i rękę ziemi, które stwarzają najwięcej problemów. Obecne doświadczenie opiera się o grę do 41 lvla. Jak wbiję 44 to dopiszę część z użyciem Pioruna kulistego. W miarę wbijania lvli będę dopisywał nowe spostrzeżenia.

Jeśli chodzi o skille to poza ognistą kulą i ścianą ognia kupujemy wszystkie.
To czy ktoś chce farmić i ile to już dowolność. Polecam tylko nafarmić 2-3k PU i jechać wolniej. Czemu?? Dlatego żeby nauczyć się grać tą dość trudną ale nie słabą postacią.

Pet zawsze ustawiony max na def a jeśli ma wyższy lvl niż 31 to w atak magiczny. Jeśli bijemy ciągle w budynku lub w PT to można zwiększyć HP lub MP zamiast ataku.

Władca Elementów jest stworzony do bicia w świątyniach lub w min 2 os PT ponieważ duchy i buffy działają 20 min więc siadanie na konia i rzucanie rżeń to strata dużej ilości MP. Ale dzięki kamiennej skórze ma dość wysoki def fiz porównywalny (jak na razie) z defem fiz paladyna.

Najważniejsza zasada: Nie rzucać ręki ziemi lub wodnego więzienia gdy cel się porusza.

Przy odrobinie szczęścia pokaże tylko „Cel poza zasięgiem”. W przypadku stuna to jest szansa, że nawet wejdzie ale jeśli chodzi o rękę ziemi to najczęściej kończy się to DC. O tyle dobrze, że przy takim DC postać od razu znika więc nie padniemy. Więc jeśli chodzi o rękę ziemi to wystarczy, że mobek będzie stał i będzie działać(nie zawsze ale większość).

Zanim zdobędziemy 38 lvl i wodne więzienie jakoś trzeba sobie poradzić Elementar jest w stanie z dobrą bronią ubić silnego oszczepnika na 32-33 lvlu w secie +4 bez biżu w uniki (Tutaj jest mój film z 33 lvla vs silny). Cała taktyka polega na uciekaniu i biciu Soplem Lodu. Silny ma nas na 2-3 hity więc nie radzę próbować ustać nawet na 3 k cienia. Unik wtedy nie jest zbytnio potrzebny, bo unikamy spotkań z mobkiem, potrzeba tylko obrażeń więc oko mędrca czy voodoo najlepsze.

Wodne więzienie mamy od 38 lvla więc powiem jak bić sfiny i mobki w margadoom. Działa ono 7s i ładuje się 9s. Więc wystarczy jeszcze 1 stun żeby mobek nie drgnął. Teoretycznie obniża def mag ale chyba to nie działa na arenie Ale sprawdzę czy czasem nie obniża def fiz.

Są 3 sposoby rzucania stuna (jak wbiję 44 to pewnie dopiszę 4ty).

1. Klikamy na mobka i gdy duszek wody biegnie klikamy na stuna lub używamy skrótu klawiszowego. Ten sposób jest skuteczny na mobki pasywne i o niskim zasięgu agresji. Na sfinach słabo się sprawuje ale w margadoom na Piekielnych Lansjerach czy Najemnikach Śmierci jak najbardziej wchodzi. Gdy duszek stoi obok mobka stun nie zawsze wejdzie. Najlepiej wchodzi z biegu duszka lecz duszek i mobek nie mogą się minąć, bo stun nie wejdzie tylko wyskoczy błąd.

2. Używamy skilla sopel lodu (później będzie Mróz) i jak duch wody biegnie używamy stuna. Ten sposób działa na mobki bijące z dystansu, bo mobek stoi i bije. Ale na bijących z bliska też czasem działa ale muszą one być powolne.

3. Używamy skilla sopel lodu (później będzie Mróz) i odbiegamy nieco potem rzucamy jeszcze raz i czekamy aż postać i mobek się zatrzymają wtedy rzucamy stuna. Chodzi o to żeby duch wody musiał podbiec do mobka. Ten sposób działa ładnie na sfinach. Na innych mobkach bijących z bliska raczej też.

Jeśli chodzi o buce to zobaczymy jak wbiję 44 lvl, bo na 40 za mały dmg, def mag i hp (próbowałem i ledwo przeżyłem z nenem 6 lvl-miałem łącznie 220 def mag i 4x unik bdm 56 co jest za mało jak na ten lvl ze względu na ilość hp). Do tego boker mag ma skilla obszarowego, który niestety bardzo mocno bije nasze duchy. To samo dotyczy Chaotycznej Duszy. Dlatego łatwiej nam będzie bić Wojownika Chaosu, który na stunie robi się jeszcze bardziej przeźroczysty

Jeśli chodzi o parę Duch wiatru i Duch ognia to używa się jej na grupki mobków, które nam niewiele hp zabierają. Poświęcenia Ducha ognia rzadko się stosuje chociaż jak ktoś się wprawi to może go poświęcać tuż przed ubiciem go przez mobki. Na wyższych lvlach zobaczymy czy się przyda.

Na samym początku margadoom mamy sporo agresywnych mobków więc zwyczajnie przebiegamy (pet schowany) po 2ch spotach zbierając je i biegniemy z nimi na początek. Zakładamy peta przywołujemy duchy i bijemy obszarem. Podobnie bijemy Anioły śmierci, które chronią gatunek więc biegać nie trzeba za nimi. Duch Wiatru często pada więc Siła Ducha nie jest potrzeba. Od 44 lvla to się zmieni nieco, bo dostaniemy piorun kulisty dla postaci, który atakuje bardzo mocno 6 bliskich celów więc Duch wiatru powinien dłużej pożyć.

Doświadczenia w PvP jeszcze nie mam, bo nie spędzam ostatnio dużo czasu na arenie a jak jestem to nie ma przeciwników o podobnym lvlu. Do tego prawdziwe PvP zaczyna się od 50-52 lvla gdy w końcu mamy większość głównych skilli.

================================================== =========================================

44 lvl wbity (nawet 45 :] ) więc mała aktualizacja. Reakcja łańcuchowa to całkiem fajny skill Obecnie jest trochę mocniejszy od sopla lodu (około 300-400 dmg róznicy z wepem 41 +14) i do tego mobki//postacie stojące blisko siebie obrywają.

Obecna taktyka na silniejsze mobki typu sfiny czy gremliny to:
Sopel odbiegamy trochę, rzucamy reakcję łańcuchową a jak mobek i duszek dobiegną rzucamy stuna. Jeśli pokaże się "Cel poza zasięgiem" to odbiegamy trochę, dajemy któregoś skilla i znów po dobiegnięciu mobka stunujemy.

Zauważyłem, że na konnych z setem 45-47 +4 i 2x k cienia + voodoo lepiej się bije gremliny aniżeli sfinksy. Mamy wtedy około 1600 defa razem z kamienną 6lvl. Nie ma tłoku, mobki się nie teleportują do ciebie, nie "rzucają" włócznią, nie atakuje cię cała okolica(pet bezpieczny, duchy też) i nie ma DC "bo mobek się ruszył". Do tego oczywiście lepszy zarobek. Gremlin trafia nas ww sprzęcie za około 130-300 hp. Więc trzeba uważać aby obszarem innego gremlina nie trafić.

Jeżeli w Egeha natraficie na "Antka" i ktoś ze znajomych będzie ubijał to mozna mu pomóc :] Jak zacznie kolega/żanka bić to uderzamy którymś skillem w bossa i odbiegamy :] Duszki dobiegną pod niego i możemy spokojnie go stunować - większość stunów wchodzi hehe a duszki nie obrywają. Tylko jeśli jest 1 znajomy to musimy uważać na duchy jak się pojawią, bo bardzo możliwe, że się na was rzucą. Dlatego warto stać dość daleko w zasięgu wzroku i wrazie czego odciągnąć duchy(wojowników chaosu oczywiście).

================================================== =========================================

50 lvl

Duchy dostały pokaźnej celności. Na arenie i na mobkach już tak nie missują. Mróz 2 ma nieco większy dmg od Sopla ale Mniejszy od reakcji łańcuchowej. Oczywiście można na przemian używać Mróz i sopel. Tylko gdy używamy najpierw Mróz potem sopel to efekt spowolnienia zostaje z Mrozu co akurat nie przeszkadza, bo jest mocniejszy. Do nabijania PU polecam Upadłe Bazyliszki w Merak.

================================================== ========================================

51-53 lvl

Na 51 lvlu ubiłem pierwszego i jedynego skrzeka solo ;] 1 k cienia to za mało :] Radzę stunować go na bierząco, bo zaboli ;] biłem bez nena więc jak ktoś lubi ostrą jazdę na potach to proszę bardzo :] jeśli już bić w Tomb solo to lepiej Zarażoną mumię ze względu na niską prędkość poruszania. Przy użyciu mrozu idzie na tyle wolno, że można bić skillami z daleka i odbiegać ale potrzeba do tego miejsca do tego trzeba uważać żeby obszar niczego nie trącił.

Coś dla fanów plvl. Na 51 lvl z wepem 53 +15 da się dobijać antyki. Najlepiej rzucać mróz i klikać stuna. Antyczna będzie iść na tyle wolno, że da się ją w stuna złapać.

Dla PU można bić Gigantów i Olbrzymy w Dratan. Pustynne pantery się nie nadają, bo mają spory zasięg agresji i strasznie duchy gryzą a stoją zbyt daleko od siebie żeby obszarem kilka złapać i chronić duchy. Gigantów i Olbrzymy mają dość niski zasięg agresji. Można stać prawie obok i nie atakują. Spokojnie można stunować każdego lub co 2 giego. Atakuje się ich klikając, żeby postać zwykłym zaczęła a potem stun. Chyba, że stoją 2-3 blisko siebie to zaczynamy obszarem. Niestety dość często biją krytykami i nawet przy 1800 defa (set 55-57 +6) potrafią za ponad 100 uderzyć. Dlatego warto stunować.

Walka w party.
Biłem ostatnio w PT z Specem. Normalnie bajka. Bez problemu biliśmy skrzeki i często nawet nie uderzył. Oczywiście spec bierze na klatę a potem pilnujemy żeby za wcześnie naszego stuna nie dawać. Dzięki temu mobek w kółko na stunie. Jeśli on zmissuje to rzucamy swojego, bo się dużo szybciej ładuje. Buce też miło szły. Jak stuny weszły to buc dostawał jego stunem potem moim i już z mojego wychodził leżąc. ;]
Ogólnie żeby elementar mógł swobodnie rzucać stuna to albo musi brać na klatę i odpowiednio mobka ustawić albo ktoś z pt bierze na klatę, który ma stuna.

Na 51 ubiłem solo też kilka wojowników chaosu (oczywiście pojedynczo). Nen i karr 12 lvl acc 2x unik bdm. Na secie 96 unik mag tylko pet w def fiz. I trzeba było wiać żeby hp naładować, bo stun miss hehe :] Nie polecam jeszcze zabawy solo z duchami :] chyba, że ktoś lubi ostrą jazdę :]

================================================== =======================================

Pozdrawiam

GotLink.pl