FORUM Gildii SerceSmoka - www.sercesmoka.pun.pl

* Nastał tedy czas gdy powróciły smoki ... *

  • Nie jesteś zalogowany.

#1 2011-03-24 23:05:54

 Tronuss

Przywódca Gildii

Call me!
Zarejestrowany: 2011-02-28
Posty: 133
Punktów :   
Klasa Postaci: Rycerz
Poziom: 109
Profesja: Palladyn

Templariusz - Poradnik

Połączyłem posty graczy LordArden i loloki z forum LC


Templariusz jest bardzo dobrą postacią dla osób lubiących walki w grupie jak i w pojedynkę. Jest to postać mająca najwięcej obrony w grze i jest to właśnie zaleta tej klasy. W PvE jest postacią bardzo dobrą ponieważ już od bardzo niskiego lvlu posiada 2 stuny, a jeśli chodzi o PvP to można go zaliczyć do postaci przeciętnych. Jest to postać dla osób które są w stanie ogarnąć kilka celów na raz i nie zginąć przy tym. Wiele osób twierdzi, że obrona templariusza jest mało przydatna, ale różnica 200-300 obrażeń na hit od chaotycznych wojowników (duszki) w porównaniu do innych postaci to jest bardzo wiele.

FARMIENIE PU:
Nie będę się w tym temacie rozpisywać za bardzo w tym temacie ponieważ rozpisałem się w kilku innych

Sposób 1 - droga farmera:
http://lastchaos-forum.gamigo.pl/sho...37&postcount=6
Sposób 2 - droga spokoju:
http://lastchaos-forum.gamigo.pl/sho...&postcount=102

ROZDAWANIE STATÓW:
Podstawowym parametrem u rycerzy jest siła i to na nią trzeba wydać jak najwięcej punktów. Dodatkowo do 47lvlu należy wydać 17 punktów na zwinność i 17 na kondycje w celu wykupienia wszystkich umiejętności.

PETY I WIERZCHOWCE:
Pet towarzysz jest najlepszym przyjacielem człowieka i nie jest ważne czy to koń czy smok. Dla templariusza nie jest ważne czy damy punkty w atak czy obronę ponieważ różnice podczas walki są znikome. Do 70lvlu polecam jednak obronę ponieważ uczyni nas ona prawie nietykalnymi na większość mobów. Po 70lvlu gdy mamy już prowokację to polecam ustawić peta w atak co z połączeniu z tą umiejętnością daje niesamowite efekty. Jeśli chodzi o wierzchowca to oczywiście koń na 37 poziomie. Z jego rżeniem defensywnym stajemy się bardzo trudnym celem dla mobów nawet bez masy uników, a rżenie ofensywne daje nam dość sporo ataku, który w połączeniu z prowokacją daje bardzo duże efekty.


Co do biżuterii, to bez dużych zapasów finansowych dobrym zestawem jest łza rycerza i 2x kamień cienia. na 60+ spokojnie biję z taką biżuterią antyki mając wdzianko tylko +6.

Umiejętności aktywne:
- Złamana Broń i Rozdarta Zbroja chyba są potrzebne do wykupienia ich następców, które to dają już nawet zauważalne rezultaty. Poza tym napisałeś to tak, że można by się zasugerować iż nie będą nam potrzebne. Prawda jest taka, że templar nie posiada czegoś takiego jak "niepotrzebne umiejętności" (nie mylić z początkowymi umiejętnościami atakującymi rycerza).
- Poświęcenie ... taaa. Atak +70 (nie +75), obrona -40 (nie -50) celność +80 (dlatego pewnie będzie używane do samego końca)
Baller może i nie daje dużo ataku, ale za to ściąga agresywne stworki, tak samo zresztą jak Ochrona.
- Współczucie użyte na kimś kto ma minimum HP to strata many, bo i tak nie zdążysz go już wtedy odratować. Co innego jak zaczyna nagle tracić życie, to tak, wtedy to ma sens, ale nie jak już jest na "strzała".


STRATEGIA GRY:
1) Templariusz jest postacią dobrą do gry w pojedynkę jak i grupowo.
2) Podstawowymi umiejętnościami są 2 ogłuszenia. Są one wystarczająco długie by w pojedynkę ubić 70% HP jakiegoś moba (np. duszki), a gdy mamy do towarzystwa drugą postać z dowolnym stunem to mob nawet nie zdąży wykonać ataku w naszą stronę.
3) Templariusz nie posiada jakichś wyspecjalizowanych umiejętności do ataku, ale nie oznacza to, że w tej dziedzinie jest tak samo bezsilny jak kleryk. Magiczna Blokada 1 i 2 w kolejności zadają o wiele większe obrażenia niż jesteśmy w stanie zadać zwykłymi atakami. Do tego obniżają magiczną obronę przeciwnika co jest przydatne dla postaci z obrażeniami magicznymi.
4) Prowokacja to podstawa, ale tylko używana w dobrym momencie pozwala czynić prawdziwe cuda. Jest bardzo przydatna przy walce z mobami bijącymi magicznie ponieważ zwiększenie ataku fizycznego nie ma na nie wpływu, ale obniżenie obrony już tak.
5) Telekineza czyni cuda - jeśli masz ze sobą postać z atakiem obszarowym to możesz ogłuszyć 2 moby i ustawić je obok siebie tak, aby atak obszarowy dosięgnął obu na raz. Natomiast w PvP można tym nieźle ogłupić postacie bijące z dystansu. Gdy taki Strzelec lub Łowca biegnie na ciebie z przeciwnego rogu i nagle znajdzie się pół metra od ciebie to czasami można się spotkać z postaciami wybiegającymi poza arenę, a do tego ich wielkie zdziwienie jak tu się znaleźli. Nie wspomnę już o tym, że normalne postacie które biją z dystansu i uciekają, aby zachować dystans to można ściągnąć do siebie i przy dobrym refleksie ogłuszyć. W większości przypadków wynik takich starć jest już przesądzony.
6) Do wspólnej walki najlepiej brać kogoś z atakami obszarowymi. Najczęściej dysponują nimi postacie mające małą ilość obrony fizycznej i właśnie dla takich osób najlepiej sprawdza się współczucie.
7) Jeśli zamierzamy grać w pojedynkę to potrzebna będzie broń co najmniej +11, a jeśli zamierzamy wspierać towarzysza to na spokojnie wystarczy +6.
8) Nie wierzcie w to co ludzie wypisują o umiejętności pasywnej "Odpoczynek". Jest to największa zaleta u rycerza ponieważ czyni to z niego najszybciej regenerującą się postać podczas odpoczynku.
9) Jeśli zamierzasz bić bossy to weź kogoś do pomocy. Szansa na ogłuszenie bossów jest mała więc możesz nie dać rady.


Sprostowanie gracza loloki odnośnie Strategii gry:

adn.2 Jakiegoś to może tak (na pewno nie w grobowcu ), ale z drugiej strony "jakiegoś" to nawet całego na jednym OT ubijesz. Ale fakt faktem, że jak wchodzą to wbijane w odpowiedniej kolejności: OT->OT2->OT .. OT2->OT dają nam blokadę przeciwnika na 39 sekund i potem przeplotkę 8 sek aktywny, 27 zablokowany. I ważna rzecz. Ogłuszanie Tarczą NIE WEJDZIE jak na stworku leży jeszcze Ogłuszanie Tarczą 2. OT2 jest nadrzędne do OT i nie da się go nim zastąpić. Tak samo jest z Magiczną blokadą i Magiczną Blokadą 2 (obrażenia wchodzą, ale efekt nie jest nadpisywany), przy czym ponoć MB2 nie obniża obrony magicznej wroga (nie mam tego jeszcze ale tak słyszałem od wyższych templariuszy)
adn.5 Telekineza to prawdziwy kombajn, nawet do plvl jest użyteczna, ale o tym cicho sza
adn.8 true, true, można nawet powiedzieć że ma uzdrowiciela w ... tam gdzie plecy tracą swą szlachetną nazwę.
adn.9 przy swojej obronie templar daje radę nawet niezgorzej z większością bossów, zwłaszcza jeśli są pasywnie (telekineza->odzyskanie sił+bufy->i dalej). Na przykład kiedyś dla próby zaatakowałem Winosa mając 56 poziom (a rycerze ponoć na magię wrażliwi). Padł bez bólu, nawet mi życia poniżej 1k nie zdjął, ale fakt, że cały czas duże HP i od czasu do czasu cukierek się jeszcze przegryzło. tak czy siak, nawet nie próbowałem go ogłuszać. na 63 dla zabicia czasu wybrałem się do Alvitar i też bez wsparcia i ogłuszania oczko i tyran się przede mną pokłonili. Więc chyba nie jest tak źle.

Pozdrawiam

Offline

 

#2 2011-03-27 15:51:03

Alkhail

Członek Gildii

Zarejestrowany: 2011-03-01
Posty: 3
Punktów :   
Klasa Postaci: Templariusz
Poziom: 78

Re: Templariusz - Poradnik

Jak wiadomo Templariusz ma bardzo słaby atak i można go zwiekszyc na 2 sposoby:
1. Tak jak bylo napisane wyżej ze atrybuty w siłe i łzy rycerza.
2. Zwiększajac częstotliwość ciosów krytycznych dodając atrybuty w zwinność i nosić biżuterie z krytykami.

Osobiście używam tej 2 metody ponieważ: na 40lvl bijąc 1 metodą kosiarzy w Margadoom biłem od 700 do 900 i rzadko wychodzily krytyki po 1900-2000 a metodą 2 te same moby bije 600-800 krytyk bardzo często wychodzi (na 5 uderzeń 3 krytyki) po 1700-1800.


Nie można popsuć postaci-postać jest tak dobra jak osoba która nią gra.

Offline

 
*** Witamy na forum Gildii "SerceSmoka" - www.sercesmoka.pun.pl ***

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
7x09 "One little tear" Detektyw Poznań lsrolecity