FORUM Gildii SerceSmoka - www.sercesmoka.pun.pl

* Nastał tedy czas gdy powróciły smoki ... *


Zasady Forum

Musisz się zgodzić, jeśli chcesz się zarejestrować

Regulamin forum

1. WSTĘP
Przedmiotem niniejszego regulaminu jest regulacja korzystania oraz funkcjonowania forum internetowego "SerceSmoka" znajdującego się pod adresem internetowym sercesmoka.pun.pl. Regulamin określa prawa i obowiązki zarejestrowanych oraz nie zarejestrowanych Użytkowników, a także zakres odpowiedzialności zarządzającego i prowadzących forum. Każdy potencjalny Użytkownik z chwilą wejścia na forum zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu i stosować się do jego postanowieñ.


2. POSTANOWIENIA OGÓLNE REGULAMINU ORAZ CHATBOX'A

2.1 Użytkownik
Art.1 Użytkownik forum "SerceSmoka" ma prawo do swobodnego udzielania się na dowolne tematy.
Art.2 Użytkownik ma prawo do komentowania zamieszonych na forum poradników, artykułów, newsów i innych treści.
Art.3 Zabronione jest umieszczania treści łamiących prawo autorskie, nawołujące do nienawiści etnicznej, rasowej, skierowane w uczucia religijne innych użytkowników serwisu, treści niecenzuralne oraz o charakterze pornograficznym.
Art.4 Zabrania się udostępniania innym osobom swojego konta.
Art.5 Nie wymagamy od użytkowników podawania żadnych danych personalnych takich jak nazwisko adres zamieszkania itp. Jakiekolwiek dane personalne są traktowane poufnie.
Art.7 Zabrania się posiadania więcej niż jednego konta.
Art.8 Zabrania sie tworzenia nicków z samych cyfr lub przypadkowych liter. Nie zastosowanie sie do tego będzie miało skutki że taka osoba będzie traktowana jako potęcjalny spamer i skoniczy sie na dożywotnim zablokowaniu konta.

2.2 Udzielanie się na forum oraz zasady korzystania z Chatu
Art.1. Chatbox jest przeznaczony do rozmów lekkich, przywitania się, szybkiej wymiany informacji niewymagających zakładania tematu na forum.
Art.2. Dopuszcza się krótkie pytania z tematów poruszanych na forum ale tylko w wypadku jeśli na takowy nie występuje odpowiedzi.
Art.3. Zabrania się naganiania użytkowników forum do swoich tematów (np: podawania linków do swoich tematów).
Art.4. Zabrania się Floodować (celowo wysyłać kilkanaście razy tę samą wiadomość).
Art.5. Zabrania się wysyłania na Chatbox'ie linków.
Art.6. Zabrania się nadmiernego używania emotek w Chatbox'ie.
Art.7. Chat jest przeznaczony do dyskusji przez zarejestrowanych użytkowników na dowolne tematy.
Art.8. Pisane wiadomości w miejscach, o których mowa w Art.1, Art.7 są kulturalnie, poprawne ortograficznie i zgodne z ogólnie pojętymi normami

2.3. Pozostałe
Art.1. Wszystkie materiały typu poradniki, artykuły opisy itp. nie mogą być kopiowane ani wykorzystywane na innych stronach bez pozwolenia autorów owych materiałów jeśli autorzy owych materiałów wyraźnie to zaznaczyli. Administracja forum zastrzega sobie prawo do edycji treści zamieszczonych na forum.
Art.2. Zabrania się reklamowania czegokolwiek bez uzgodnienia tego z administracją forum.
Art.3. Używanie nazw pirackich serwerów w ChatBox'ie oraz na Forum jest zabronione.

2.4 Zespół "SerceSmoka"
Art.1. Super Administrator oraz zespół forum SerceSmoka są władzą zwierzchnią.
Art.2. Administracja ma prawo do edytowania wszystkich treści gdy uzna je za szkodliwe dla forum, użytkowników lub za niezgodne z regulaminem.
Art.3. Moderatorzy i administratorzy mają obowiązek karania użytkownika, gdy uznają że regulamin został złamany. Decyzje tych osób wymienionych są ostateczne.
Art.4. Do administracji zwracamy sie po nicku lub po imieniu jeśli jest znane. Inne nicki wymyślane przez użytkowników będą traktowane jako obraza admina.
Art.5. Nękanie członka Zespołu sercesmoka.pun.pl może skończyć się dożywotnim banem. Uwaga!!! Tylko Naczelny Administrator może wydać na to zgodę.


3. POSTANOWIENIA OGÓLNE REGULAMINU FORUM

3.1 Użytkownik forum
Art.1. Użytkownik forum ma prawo do swobodnego wypowiadania się na dane tematy oraz do użytkowania zawartości forum.
Art.2. Użytkownik ma prawo do zamieszczania podpisów i awatarów zgodnych z postanowieniami Rozdziału 2.1 .
Art.3. Użytkownik forum jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu zawartego w Rozdziale 2 - POSTANOWIENIA OGÓLNE REGULAMINU ORAZ CHATBOX'A.

3.2 Korzystanie z forum
Art.1. Przed założeniem tematu trzeba upewnić się za pomocą SZUKAJ że dyskusja na dany temat nie toczyła się już wcześniej.
Art.2. Tematy zakładane są w odpowiednich dla nich działach.
Art.3. Wszystkie tytuły wątków powinny odzwierciedlać problem, który chcesz przedstawić. Zwiększa to Twoje szanse na uzyskanie szybkiej i konkretnej odpowiedzi, a także pozwala na zachowanie porządku na forum, które staje się przez to przejrzyste.

Tutaj podajemy przykłady nazw tematów, które nie powinny być użyte: "pomoc", "pls", "help", "pomóżcie mi", "problem", "mam problem", "kilka pytań" itd.

Jeśli Twój wątek będzie nazwany w podobny sposób, może zostać z tego powodu usunięty. Tytuł Twojego wątku jest bardzo ważny, dlatego powinieneś mu poświęcić chwilę uwagi. Jeżeli nie opiszesz swojego problemu w nazwie tematu w wystarczająco klarowny sposób, nie oczekuj otrzymania konkretnej odpowiedzi od innych. Odpowiednie nazywanie wątków jest ważne nie tylko dla Ciebie, ale także dla innych, którzy szukają odpowiedzi na nurtujące ich pytania.
Art.4. Tematy pisane są poprawnie ortograficznie, wg zasad netykiety i ogólnie pojętych norm moralnych.
Art.5. Posty są pisane poprawnie ortograficznie, są logicznie i zrozumiale, nie są nadużywane emotikony i inne znaki.
Art.6. Posty są pisane wg zasad netykiety i ogólnie pojętych norm moralnych i nie obrażają innych użytkowników forum oraz zespołu strony.
Art.7. Zabronione jest spamowanie, nadużywanie wulgaryzmów, pisanie post pod postem, samowolne odświeżanie tematów oraz pisanie z użyciem przycisku Caps Lock.
Art.8. Zabronione jest umieszczanie linków do stron łamiących Polskie prawo lub uznanych przez Administrację za takowe.
Art.9. Zabronione jest reklamowane jakichkolwiek stron bez zgody którejkolwiek osoby z Zespołu "SerceSmoka".
Art.10. Dozwolone jest podawanie linków w wątkach które tego wymagają.

UWAGA !
- Kategoryczny zakaz umieszczania reklam oraz nazw serwerów pirackich na forum.
- Umieszczenie jakiejkolwiek reklamy serwera pirackiego będzie karane tygodniowym banem lub dożywotnim.

3.3. Pozostałe
Art.1. Administracja forum zastrzega sobie prawo do edytowania treści zamieszczonych na forum.
Art.2. Zabronione jest podszywanie pod moderatorów i administratorów w tym używania ich podpisów i avatarów.
Art.3. Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za materiały umieszczone na forum - są one własnością osoby która je umieściła.
Art.4. Regulamin danego działu na forum znajduje się w przyklejonym temacie.
Art.5. Używanie nazw pirackich serwerów na forum jest zabronione.
Art.6. Postanowienia niniejszego regulaminu mają zastosowanie dla całego forum "SerceSmoka".

3.4. Administracja Forum
Art.1. Forum zarządza Administrator Forum.
Art.2. Zespół moderujący forum ma obowiązek bezwzględnie przestrzegać regulaminu.
Art.3. Decyzje Moderatorów mogą zostać podważone jedynie przez Administratora Forum i Super Administratora.
Art.4. Użytkownik ma obowiązek wykonania czynności wymienionych w upomnieniu lub poleceń określonych przez administratora bądź moderatora np. poprawienie tematu, jego treści.
Art.5. Moderatorzy oraz Administratorzy forum mają prawo do usuwania lub przenoszenia wiadomości do innego działu jeżeli stwierdzą, że zaszła taka konieczność.
Art.6. Administratorzy oraz Moderatorzy nie mają obowiązku poinformowania autora o usunięciu wiadomości lub przeniesieniu wiadomości do innego działu.


4. KARY

4.1 Postanowienia ogólne
Art.1. Karanie użytkowników ma miejsce jedynie wtedy, gdy w sposób bezpośredni lub pośredni naruszą Regulamin forum, lub gdy Administrator uzna to za niezbędne.
Art.2. Stopieñ ukarania użytkownika zależy od skali wykroczenia oraz poglądu Administratora lub Moderatora na daną sprawę.

4.2. Rodzaje kar
Art.1. Kary za lekkie, nie wprowadzające chaosu wykroczenia (mogą być łączone):
a) upomnienie
b) usunięcie danego tematu/postu

Art.2. Kary za średnie przewinienia, które wprowadzają zamęt na forum (mogą być łączone):
a) usunięcie danego tematu/postu
b) ban na max 14 dni

Art.3. Kary za przewinienia które powodują dezorganizację forum, w dużym stopniu szkodliwe i uciążliwe dla innych.
a) ban na czas nieokreślony
b) usunięcie konta użytkownika


5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Administracja strony zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany postanowień regulaminu w każdej chwili i bez konieczności uzasadniania przyczyny.
W przypadku dokonania zmian w regulaminie, Administrator poinformuje o tym niezwłocznie Użytkowników poprzez publikację jednolitego tekstu regulaminu na forum.

Zespół "SerceSmoka"


Aktualizacja : 2 Marca 2011 r.
Wprowadzone zmiany zacznynają obowiązywać z dniem ich wprowadzenia oficjalnie.

*** Witamy na forum Gildii "SerceSmoka" - www.sercesmoka.pun.pl ***

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl